Trying To Grow Up...

Just about to turn 15..

Sunday, December 19, 2010

BanYak!

Assalamualaikum kawan2. haha..

Banyak betul en orang kawin mase cuti nie.. aduyai.. penat la aku kne gi kenduri kat sne la, kenduri kat sini laa.. penat3!.. klau pergi kenduri uh tuk makan je xpe laa.. yang bab kne tolong yang payah skit.. haha.. aku kan susah skit klau bab tolong2 nie.. =P

oke, semalam aku pergi kenduri kat umah sedare aku, dekat Sungai Buluh.. yg unik nye, pengantin 2 dua2 bisu.. mesti susah dorg nak sembang2.. haha.. sampai2 je kat situ, dah kne tolong angkat barang.. malang nye nasib.. haha..

lepas aku ngan sedare2 aku da habis makan, kiteorang lepak2 jap, sambil ber'projeck'.. hehe.. pastu bapak sedare aku pnggil:

bpk sedare: anas..
aku: ye saye..
bpk sedare: tolong cuci pinggan.. ajak yg lain2 skali..
aku: cuci pinggan?!? hehe. jap ehh, nak gi tndas..
bpk sedare: oke2, cepat skit..
aku: okee..

nak pergi tndas 2 cume alasan nak lari, lepas bapak sedare aku da bla. aku ngan sedare aku pun bukak langkah seribu, pergi kat padang futsal.. haha.. kiteorng pun main bola ngan dak2 yg ade kat situ.. kiteorng main dari kul 4 smpai la kul 6.. pergghh, penat!

okelahh, aku da penat nak taip bnyk2. haha.. so, sye undurkan diri dulu ye.. bye2.. :)

No comments:

Post a Comment